Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lucy, are you home?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Natsu
Helpdesk & A-Class
Natsu


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 11-03-13

Magic Information
Guildmaster:
Age:
Lover:

Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitimevr maa 29, 2013 6:39 am

"Happy!" Riep hij terwijl hij voor het huis van Lucy stond. "Aye sir !" Antwoordde het blauwe katertje, terwijl hij zijn vleugeltjes tevoorschijn 'toverde' en Natsu beetpakte. Ze vlogen omhoog naar Lucy's raam, waarbij ze naar binnen klommen. Ze wisten niet of Lucy in bad, niet thuis, of waar ze ook was, maar gingen uitgebreid zitten en wachtte tot ze wat hoorde. Ze deden of ze thuis waren, en gingen uitgebreid zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
B-Class
Lucy


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 29-03-13
Leeftijd : 26

Magic Information
Guildmaster: Makarov
Age: 17
Lover:

Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitimevr maa 29, 2013 9:41 am

Zuchtend zette Lucy twee tassen met allerlei spullen op de grond en deed de deur van haar appartement open. Het was lekker om weer eens een ochtendje te hebben geshopt. Dat had ze namelijk al een tijdje niet meer gedaan. Ze pakte de tassen weer op en liep naar binnen. Nadat ze de deur achter haar had dicht gedaan, zette ze de twee tassen eventjes in een hoekje neer. Die zou ze later wel opruimen, want daar had ze nu eigenlijk weinig zin in. Lucy liep de kamer verder in en schrok zich te pletter toen ze Natsu en Happy zag zitten alsof ze hier woonde. Het zal toch ook weer eens niet hè? 'WHAT THE HELL ARE YOU DOING IN MY ROOM!?' de woorden kwamen als vanzelf uit haar mond gevlogen terwijl ze naar de twee toe liep. Ze greep Happy bij zijn staart en trok Natsu uit de stoel waarna ze hem richting de deur duwde. 'GET OUT!'


Moet er nog een beetje inkomen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsu
Helpdesk & A-Class
Natsu


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 11-03-13

Magic Information
Guildmaster:
Age:
Lover:

Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitimeza maa 30, 2013 3:03 am

'WHAT THE HELL ARE YOU DOING IN MY ROOM!?' Riep het blonde meisje. Ze pakte Natsu en Happy beet en 'gooide' ze naar de deur. 'GET OUT!' Schreeuwde ze erachteraan. "Oi Lucy, not in a good mood today ?" Vroeg Natsu. "Someone is aggresive" Zei Happy haast onverstaanbaar, met zijn lippen op elkaar.


Snap ik, het ik ook last van haha :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
B-Class
Lucy


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 29-03-13
Leeftijd : 26

Magic Information
Guildmaster: Makarov
Age: 17
Lover:

Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitimezo maa 31, 2013 10:32 am

'Oi Lucy, not in a good mood today?' Ze stopte even met het naar buiten werken van Natsu en liet Happy los. 'Do you think that's strange when someone just enters your house like that!? Besides, my mood was just fine a minute ago..,' reageerde ze. Iets kalmer dan eerst, maar toen hoorde ze nog zacht de woorden van de blauwe kater. 'Shut up, neko,' zei Lucy met een vrij lage stem. Voor haar doen dan. Haar vuist gebald en klaar om het naar Happy te slingeren. Een zucht rolde over haar lippen. Waarom deed ze eigenlijk nog haar best om die twee te leren niet zomaar haar huis binnen te dringen? Die twee idioten leerde het toch nooit. Dit had dus geen zin. Maar toch... 'Waarom ben je hier eigenlijk?' Vroeg ze. Het leek haar niet dat hij hier gewoon was voor de gezelligheid... Maar ja, hier kon ze natuurlijk ook niet 100% zeker van zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsu
Helpdesk & A-Class
Natsu


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 11-03-13

Magic Information
Guildmaster:
Age:
Lover:

Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitimezo maa 31, 2013 11:24 am

'Do you think that's strange when someone just enters your house like that!? Besides, my mood was just fine a minute ago..,' Begon ze. 'Shut up, neko,' Zei ze tegen Happy, waarbij Happy verdrietig keek over het woord 'neko'. 'Waarom ben je hier eigenlijk?' Vervolgde ze. "Heb je eten?"Vroeg hij totaal negerend op haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
B-Class
Lucy


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 29-03-13
Leeftijd : 26

Magic Information
Guildmaster: Makarov
Age: 17
Lover:

Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitimema apr 01, 2013 8:30 am

'Heb je eten?' vroeg Natsu. Haar vraag totaal negerend. Lucy knikte een keer. 'Ik heb wel wat ja..' antwoorde ze. Gelukkig was ze nog even langs de winkel gegaan, maar met alles wat ze in huis had betwijfelde ze het nog steeds of het zijn maag ooit zou kunnen vullen. 'Ik heb niet veel, maar waar heb je zin in?' vroeg ze terwijl ze de twee tassen bij de deur oppakte. Een van de twee tassen zette ze achter haar bed neer en de andere nam ze mee naar het keukentje. 'Laat me raden; Happy wil vis,' zei ze terwijl ze met een kleine glimlach op haar gezicht de koelkast opende.

Met mobiel typen is irri ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsu
Helpdesk & A-Class
Natsu


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 11-03-13

Magic Information
Guildmaster:
Age:
Lover:

Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitimewo apr 03, 2013 5:23 am

'Ik heb wel wat ja..' Begon ze. 'Ik heb niet veel, maar waar heb je zin in?' Natsu wou antwoordden maar toen begon ze weer te praten. 'Laat me raden; Happy wil vis,' Een glimlach verscheen op Happy's gezicht. "Aye ! Riep hij blij. "Ik wil gewoon eten. Maar geen fruit of groente" Zei hij, waarna hij wachtte wat Lucy hem zou geven.


Afronden, ssht


Na wat gegeten te hebben sprak hij weer. "Ik ga weer, sayonara" Zei hij waarbij hij op 't randje van 't raam sprong. "Happy" Happy zette zijn Aera aan en sprong naar Natsu toe. "Aye sir !" Riep het blauwe katertje terwijl hij hem beetpakte en met hem naar beneden vloog.

ik weet niet wat er verder gebeurt :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lucy, are you home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucy, are you home?   Lucy, are you home? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucy, are you home?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Fairy Tail Territory :: The City-
Ga naar: