Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Magie soorten.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tomoe
D-Class



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-04-13
Woonplaats : Where other potatoes live

Magie soorten. Empty
BerichtOnderwerp: Magie soorten.   Magie soorten. Icon_minitimewo apr 10, 2013 2:12 am

Aloha~,

Ik ben niet zo heel erg thuis in Fairy tail (heb wel een aantal aflv gezien) dus de verschillende magiesoorten zijn me een beetje onduidelijk. Voor mijn OC Tomoe, had ik misschien gedachte dat hij een demon Fox is. Met andere woorden, hij heeft oren en een staart en demon fox fire en kan andere mensen in iets veranderen (denk en dieren en objecten). That's it. Is dat mogelijk of niet..? c: En zoja, hoe moet ik deze magie dan noemen, haha!

Pomme
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus
Admin & S-Class
Laxus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 10-03-13
Woonplaats : WHO CARES?

Magic Information
Guildmaster: Gramps
Age: 23
Lover: Shut up will ya? I ain't gonna tell ya...

Magie soorten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magie soorten.   Magie soorten. Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:01 am

Voor zover wij weten is er geen magie waarbij het standaard een ander lichaam is(of daarbij gevoegde lichaamsdelen)
Er is dan nog wel de take-over, daarmee kan je in verschillende dingen veranderen. zoals Mirajane heeft met de demonen(weet niet of je dat gezien hebt) en Elfman met zijn Monsters en Lisanna met haar fluffy dieren.
Verder zien wij het dan niet als mogelijk omdat er ook zoiets kan. En over het tweede, op zich zou het mogenlijk zijn maar ook weer niet. Ik bedoel daarmee ja het zou best kunnen, maar dan heeft je tegenstander geen manier om het tegen je op te kunnen nemen en dat klopt ook niet helemaal.
Hoop je vraag duidelijk beantwoord te hebben

Laxus/Gaby
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Magie soorten.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels Omtrent Magie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Main :: Rules & Information :: Questions & errors-
Ga naar: